Dolní náměstí 24, 711 11 Olomouc
.: vyhledávání :.
- KNIŽNÍ NOVINKY
- KNIHY JINÝCH NAKLADATELSTVÍ
- KNIHY MATICE CYRILOMETODĚJSKÉ
- Učení církve a teologie
- Víra, filozofie a náboženství
- Duchovní život
- Mariánská úcta
- Církevní právo
- Liturgie a homiletika
- Biblistika
- Dějiny
- Mezilidské vztahy, psychologie
- Skripta
- Výchova a katechetika
- Svědectví a životopisy
- Knihy pro děti a mládež
- Beletrie
- Církevní hudba
- Odborná literatura
- Ostatní tituly
- Upomínky a křestní listy
- Obrázky
- Texty na CD a e-knihy
- Literatura podle témat
- Kalendáře
- Učebnice náboženství
- Katechetické pomůcky
- Upomínky ke svátostem
- Hostie
- Kadidla a uhlíky
- Mešní víno
- Křestní roušky a křestní svíce
- Kostelní svíce
- Olejové svíce a olej
- Konvičky a kalichové prádlo
- Kněžské košile
- Alby, cingula
- Ramínka na ornáty – dřevěná
- Růžence a škapulíře
- Klášterní officina
- Texty na CD a e-knihy
- Obrázky
- Trika s potiskem
- Zlevněné tituly
- Doprodané tituly MCM
- Ornáty, pluviály, štoly, paly, vela ve všech liturgických barvách
- Kříže, ikony, obrazy, sochy svatých, kropenky, pohlednice a přání
- Kalichy, obětní misky, ciboria, burzy a jiné liturgické nádoby
- Ministrantské oblečení na postavy výšky 135 až 190 cm
.: košík :.
.: doporučujeme :.
e-shop - výsledky hledání - vydavatel
[nalezeno celkem 2 záznamů v sekci]
Nenasytnost není ničím jiným než touhou mít stále víc. Věděli jste ale, že hojnost je především stavem mysli? Ten, kdo se domnívá, že má málo, tomu nepomůže ani vlastnictví všech paláců světa.... Nenasytnost není ničím jiným než touhou mít stále víc. Věděli jste ale, že hojnost je především stavem mysli? Ten, kdo se domnívá, že má málo, tomu nepomůže ani vlastnictví všech paláců světa. Důležité také je, jak k vlastnictví přistupujeme, za jakých podmínek jsme ochotní získávat stále více, zda jsme přející a zda se umíme podělit s ostatními. Pozor, nejedná se ale jen o hmotné statky, někdy jsme nenasytní po lásce, pozornosti, po kariérním postupu a nakonec třeba i po informacích na internetu. Zdá se nám, že všeho je pro nás málo. Anselm Grün v této knížce nejen ukazuje, jak je taková bezbřehá touha nebezpečná pro náš duchovní život, ale i jak ji léčit, a nakonec se jí zbavit. Nenasytnost není ničím jiným než touhou mít stále víc. Věděli jste ale, že hojnost je především stavem mysli? Ten, kdo se domnívá, že má málo, tomu nepomůže ani vlastnictví všech paláců světa. Důležité také je, jak k vlastnictví přistupujeme, za jakých podmínek jsme ochotní získávat stále více, zda jsme přející a zda se umíme podělit s ostatními. Pozor, nejedná se ale jen o hmotné statky, někdy jsme nenasytní po lásce, pozornosti, po kariérním postupu a nakonec třeba i po informacích na internetu. Zdá se nám, že všeho je pro nás málo. Anselm Grün v této knížce nejen ukazuje, jak je taková bezbřehá touha nebezpečná pro náš duchovní život, ale i jak ji léčit, a nakonec se jí zbavit. | Žijte nejen o víkendu[2/2] Anselm Grün • Z němčiny přeložila Martina Valentová • Redakce Dana PackováBenediktinské „Ora et labora“ formovalo křesťanskou pracovní morálku ve středověku. Ovšem i v současnosti může být toto heslo přínosem.... Benediktinské „Ora et labora“ formovalo křesťanskou pracovní morálku ve středověku. Ovšem i v současnosti může být toto heslo přínosem. Také dnes je totiž důležité sladit modlitbu a práci, vnější a vnitřní život, pohyb a klid, život a povolání. Jde o rovnováhu mezi prací a životem. Svatý Benedikt tvrdil, že modlitba je pramenem, ze kterého vyvěrá práce. A naopak, práce je zkouškou, jestli je naše modlitba opravdová, zda se díky ní skutečně osvobodíme od ega tak, abychom se mohli plně oddat Bohu a práci. Co ale přináší modlitba modernímu člověku, který není zbožný? Modlitba v širším smyslu znamená: mít čas se zastavit, přerušit práci, najít vnitřní klid a spojit se sám se sebou. Protože pak nežijeme jen z toho, co nám přináší užitek, ale z toho, co nás skutečně naplňuje. Benediktinské „Ora et labora“ formovalo křesťanskou pracovní morálku ve středověku. Ovšem i v současnosti může být toto heslo přínosem. Také dnes je totiž důležité sladit modlitbu a práci, vnější a vnitřní život, pohyb a klid, život a povolání. Jde o rovnováhu mezi prací a životem. Svatý Benedikt tvrdil, že modlitba je pramenem, ze kterého vyvěrá práce. A naopak, práce je zkouškou, jestli je naše modlitba opravdová, zda se díky ní skutečně osvobodíme od ega tak, abychom se mohli plně oddat Bohu a práci. Co ale přináší modlitba modernímu člověku, který není zbožný? Modlitba v širším smyslu znamená: mít čas se zastavit, přerušit práci, najít vnitřní klid a spojit se sám se sebou. Protože pak nežijeme jen z toho, co nám přináší užitek, ale z toho, co nás skutečně naplňuje. |
[nalezeno celkem 2 záznamů v sekci]