- KNIŽNÍ NOVINKY
- KNIHY JINÝCH NAKLADATELSTVÍ
- KNIHY MATICE CYRILOMETODĚJSKÉ
- Učení církve a teologie
- Víra, filozofie a náboženství
- Duchovní život
- Mariánská úcta
- Církevní právo
- Liturgie a homiletika
- Biblistika
- Dějiny
- Mezilidské vztahy, psychologie
- Skripta
- Výchova a katechetika
- Svědectví a životopisy
- Knihy pro děti a mládež
- Beletrie
- Církevní hudba
- Odborná literatura
- Ostatní tituly
- Upomínky a křestní listy
- Texty na CD a e-knihy
- Slevněné tituly z MCM
- Doprodané tituly MCM
- Kalendáře
- Upomínky ke svátostem
- Obrázky
- LITERATURA PRO KNĚZE
- Učebnice náboženství
- Katechetické pomůcky
- Kněžské košile
- Hostie
- Konvičky
- Mešní víno
- Křestní roušky a křestní svíce
- Kostelní svíce
- Bohoslužebné prádlo
- Alby, cingula
- Ramínka na ornáty – dřevěná
- Kadidlo a uhlíky
- Lampový olej a olejové svíce
- Klášterní a další produkty
- Texty na CD, e-knihy a Fonotéka
- Trika s potiskem
- Ornáty, pluviály, štoly, paly, vela ve všech liturgických barvách
- Kříže, ikony, obrazy, sochy svatých, kropenky, pohlednice a přání
- Kalichy, obětní misky, ciboria, burzy a jiné liturgické nádoby
- Ministrantské oblečení na postavy výšky 135 až 190 cm
.: košík :.
.: doporučujeme :.
e-shop - výsledky hledání - autor
Zásilkový prodej obnoven (objednávání přes e-shop i telefonicky).
Po domluvě možnost i osobního vyzvednutí zboží: pondělí - pátek 8:00 - 16:00 hodin, a to na prodejnách v Olomouci - v Arcibiskupském paláci na Wurmové ulici 9 nebo na Dolním náměstí 24.
Prodejna na Dolním náměstí je od pondělí 28. 12. 2020 do odvolání uzavřena z rozhodnutí vlády.
Prodejna v Arcibiskupském paláci na Wurmové ul. je od pondělí 28. 12. 2020 do odvolání uzavřena z rozhodnutí vlády.
Pracovní dobu a kontakty na prodejny najdete níže v záložce PRODEJNY.
Boží tulačka[1/13] Životopis Terezie z Avily Marcelle Auclairová • Z francouzštiny přeložila Terezie Brichtová • Revize textu Eliška Zdeňka Křehlíková a Milada Jiřina Brugerov...Život svaté Terezie z Avily, jak o něm pojednává tato kniha, má barvitost a živost rytířského románu. A přece není v tomto díle nic, co by neodpovídalo přísné historické pravdě, nepřičítá se zde svaté Terezii ani slovo, které by byla skutečně nepronesla.... Život svaté Terezie z Avily, jak o něm pojednává tato kniha, má barvitost a živost rytířského románu. A přece není v tomto díle nic, co by neodpovídalo přísné historické pravdě, nepřičítá se zde svaté Terezii ani slovo, které by byla skutečně nepronesla. Tato dvojí vlastnost – pružné, živé a příjemné vyprávění doložené na každé stránce nejspolehlivějšími dějinnými daty – to vše dodává tomuto životopisu neobyčejnou hodnotu. Život svaté Terezie z Avily, jak o něm pojednává tato kniha, má barvitost a živost rytířského románu. A přece není v tomto díle nic, co by neodpovídalo přísné historické pravdě, nepřičítá se zde svaté Terezii ani slovo, které by byla skutečně nepronesla. Tato dvojí vlastnost – pružné, živé a příjemné vyprávění doložené na každé stránce nejspolehlivějšími dějinnými daty – to vše dodává tomuto životopisu neobyčejnou hodnotu. | Děti píší Bohu[2/13] Sestavili Eric Marshall a Stuart Hample • Z angličtiny přeložili Markéta a Vladimír Koronthályovi • Ilustrace Kateřina Kalfusová a...Dětská přímočarost je zábavná, ale i objevná. Pro nás dospělé má v sobě navíc něco nesmírně osvěžujícího a ozdravného.... Dětská přímočarost je zábavná, ale i objevná. Pro nás dospělé má v sobě navíc něco nesmírně osvěžujícího a ozdravného. Probouzí v nás to lepší já, které se dívá na svět kolem bez předsudků a komunikuje bez přetvářky, a to jak s lidmi, tak s Bohem. Autory této knihy jsou děti. V krátkých prosbách se zde s odzbrojující upřímností obracejí k Bohu tak, jak to my dospělí většinou již nedovedeme. Dětská přímočarost je zábavná, ale i objevná. Pro nás dospělé má v sobě navíc něco nesmírně osvěžujícího a ozdravného. Probouzí v nás to lepší já, které se dívá na svět kolem bez předsudků a komunikuje bez přetvářky, a to jak s lidmi, tak s Bohem. Autory této knihy jsou děti. V krátkých prosbách se zde s odzbrojující upřímností obracejí k Bohu tak, jak to my dospělí většinou již nedovedeme. |
Dives in misericordia[3/13] Jan Pavel II. • Z latinského originálu přeložily S. M. Terezie Brichtová, OP a PhDr. Markéta KoronthályováReedice českého vydání encykliky Jana Pavla II. o Božím milosrdenství.... Reedice českého vydání encykliky Jana Pavla II. o Božím milosrdenství. Vyšlo s církevním schválením. Reedice českého vydání encykliky Jana Pavla II. o Božím milosrdenství. Vyšlo s církevním schválením. | Kázání na Píseň písní[4/13] Bernard z Clairvaux • Z latiny přeložila Markéta Koronthályová • Odpovědná redaktorka Eva FuchsováBiblický text Píseň písní inspiroval k výkladům nejrůznější autory, jak církevní otce 2. a 3.... Biblický text Píseň písní inspiroval k výkladům nejrůznější autory, jak církevní otce 2. a 3. století (Hippolyt Římský, Origenes), tak i velké osobnosti století následujících (Řehoř z Nyssy, Nil Ankyrský, Řehoř Veliký). Bernard z Clairvaux (1090–1153) vytváří svá Kázání na Píseň písní v době, kdy byl tento biblický text opravdu jedním z nejoblíbenějších témat pro výklad. Bernard jej zpracoval celkem v 86 kázáních, a to v letech 1135–1153. Nevyložil v nich ani zdaleka celý text Písně písní, protože četné odbočky, které ho během rozjímání napadaly, ho často zavedly daleko od původního textu. Vědci nejsou jednotni v názoru, zda svá Kázání skutečně přednášel komunitě bratří, nebo zda si je zvolil pouze jako literární formu pro psaný výklad. Na rozdíl od jiných interpretů, kteří vidí milostnou poezii Písně písní jako vyjádření vztahu Krista a církve, případně Krista a duše, vnáší Bernard do svého výkladu velmi osobní rysy a aplikuje tento vztah na Krista a vlastní duši. Na konkrétních příkladech ze svého života i ze života bratří nám pomáhá orientovat se v našich vlastních nesnázích a složitostech vztahů s lidmi i s Bohem. Právě pro tyto osobní zkušenosti je jeho výklad aktuální nejen pro jeho současníky a pro řeholníky i v pozdějších stoletích, ale i nyní pro nás – tedy pro každého člověka, který chce prožívat intenzivně svůj život s Bohem. Biblický text Píseň písní inspiroval k výkladům nejrůznější autory, jak církevní otce 2. a 3. století (Hippolyt Římský, Origenes), tak i velké osobnosti století následujících (Řehoř z Nyssy, Nil Ankyrský, Řehoř Veliký). Bernard z Clairvaux (1090–1153) vytváří svá Kázání na Píseň písní v době, kdy byl tento biblický text opravdu jedním z nejoblíbenějších témat pro výklad. Bernard jej zpracoval celkem v 86 kázáních, a to v letech 1135–1153. Nevyložil v nich ani zdaleka celý text Písně písní, protože četné odbočky, které ho během rozjímání napadaly, ho často zavedly daleko od původního textu. Vědci nejsou jednotni v názoru, zda svá Kázání skutečně přednášel komunitě bratří, nebo zda si je zvolil pouze jako literární formu pro psaný výklad. Na rozdíl od jiných interpretů, kteří vidí milostnou poezii Písně písní jako vyjádření vztahu Krista a církve, případně Krista a duše, vnáší Bernard do svého výkladu velmi osobní rysy a aplikuje tento vztah na Krista a vlastní duši. Na konkrétních příkladech ze svého života i ze života bratří nám pomáhá orientovat se v našich vlastních nesnázích a složitostech vztahů s lidmi i s Bohem. Právě pro tyto osobní zkušenosti je jeho výklad aktuální nejen pro jeho současníky a pro řeholníky i v pozdějších stoletích, ale i nyní pro nás – tedy pro každého člověka, který chce prožívat intenzivně svůj život s Bohem. |
Obsahem této knížky je meditace "životní touha a zaměření", doprovázející biskupy a kněze během synodu pěti diecézí jižního Piemontu dne 25. března 1998.... Obsahem této knížky je meditace "životní touha a zaměření", doprovázející biskupy a kněze během synodu pěti diecézí jižního Piemontu dne 25. března 1998. S několika úpravami byla stejná reflexe znovu uvedena, na pozvání kardinála Dionízia Tetamanziho, kněžím janovské diecéze 14. února 2002; nakonec, revidována a rozšířena, byla adresována biskupům a kněžím Toskánska shromážděným v Arezzu 30. května 2002. Obsahem této knížky je meditace "životní touha a zaměření", doprovázející biskupy a kněze během synodu pěti diecézí jižního Piemontu dne 25. března 1998. S několika úpravami byla stejná reflexe znovu uvedena, na pozvání kardinála Dionízia Tetamanziho, kněžím janovské diecéze 14. února 2002; nakonec, revidována a rozšířena, byla adresována biskupům a kněžím Toskánska shromážděným v Arezzu 30. května 2002. | Kniha života Mnišského bratrstva Jeruzalém[6/13] Z francouzštiny přeložily Terezie Brichtová OP a Klára Jirsová • K vydání připravil a doslov napsal Alexandr TodorovKniha je nejen řeholí mnichů a mnišek Bratrstev Jeruzalém, ale i duchovním průvodcem všem laikům, prohlubujícím si křesťanské povolání evangelijního života v srdci dnešního světa. Hovoří například o přikázání lásky, o povolání k radosti, o modlitbě, mlčení, evangelijních radách, o vztahu ke světu.... Kniha je nejen řeholí mnichů a mnišek Bratrstev Jeruzalém, ale i duchovním průvodcem všem laikům, prohlubujícím si křesťanské povolání evangelijního života v srdci dnešního světa. Hovoří například o přikázání lásky, o povolání k radosti, o modlitbě, mlčení, evangelijních radách, o vztahu ke světu. Kniha života odráží autentickou zkušenost mnišských komunit, založených autorem knihy, bratrem Pierrem-Marie Delfieux (1934–2013). Kniha je nejen řeholí mnichů a mnišek Bratrstev Jeruzalém, ale i duchovním průvodcem všem laikům, prohlubujícím si křesťanské povolání evangelijního života v srdci dnešního světa. Hovoří například o přikázání lásky, o povolání k radosti, o modlitbě, mlčení, evangelijních radách, o vztahu ke světu. Kniha života odráží autentickou zkušenost mnišských komunit, založených autorem knihy, bratrem Pierrem-Marie Delfieux (1934–2013). |
Sbírka modliteb Benedikta XVI. a ponaučení o modlitbě.... Sbírka modliteb Benedikta XVI. a ponaučení o modlitbě. Papež se obrací k dnešnímu světu, který se modlí méně než kdysi, a připomíná mu, že právě dnes je víc než kdy jindy zapotřebí živit ducha a praxi osobní modlitby, že modlit se je povinnost, potřeba, posila, naděje, krása. Bez modlitby není křesťanský život. Vytištěno pro vnitřní potřebu římskokatolické církve v České republice. Sbírka modliteb Benedikta XVI. a ponaučení o modlitbě. Papež se obrací k dnešnímu světu, který se modlí méně než kdysi, a připomíná mu, že právě dnes je víc než kdy jindy zapotřebí živit ducha a praxi osobní modlitby, že modlit se je povinnost, potřeba, posila, naděje, krása. Bez modlitby není křesťanský život. Vytištěno pro vnitřní potřebu římskokatolické církve v České republice. | |
Otec Pio[9/13] Světcův stručný životopis Gabriele Amorth • Z italštiny přeložila Terezie Brichtová OP • Revize překladu Kateřina Lachmanová • Odpovědná redaktorka Ludmila ...Svěží životopis svatého Pia z Pietrelciny z pera známého italského exorcisty Gabriela Amortha. Kapucínský kněz Padre Pio (1887–1968) působil v klášteře v městečku San Giovanni Rotondo v italské Apulii.... Svěží životopis svatého Pia z Pietrelciny z pera známého italského exorcisty Gabriela Amortha. Kapucínský kněz Padre Pio (1887–1968) působil v klášteře v městečku San Giovanni Rotondo v italské Apulii. Byl vyhledávaným zpovědníkem, mužem obdařeným stigmaty a schopností nahlížet do srdce kajícníků, kteří se k němu přicházeli zpovídat. Amorth nezakrývá řadu dramatických zlomů v životě tohoto oblíbeného světce. Otec Pio vynikal službou Bohu a bližním, současně ale přitahoval pozornost svými mimořádnými obdarováními. V určitém období nesměl sloužit mše svaté, vydávat knihy ani zpovídat. V 60. letech 20. století se k němu ovšem hlásí zástupy jeho duchovních dětí a krátce po jeho smrti se rozbíhá kanonizační proces. Papež Jan Pavel II. jej blahořečil 2. května 1999 a svatořečil 16. června 2002. Svěží životopis svatého Pia z Pietrelciny z pera známého italského exorcisty Gabriela Amortha. Kapucínský kněz Padre Pio (1887–1968) působil v klášteře v městečku San Giovanni Rotondo v italské Apulii. Byl vyhledávaným zpovědníkem, mužem obdařeným stigmaty a schopností nahlížet do srdce kajícníků, kteří se k němu přicházeli zpovídat. Amorth nezakrývá řadu dramatických zlomů v životě tohoto oblíbeného světce. Otec Pio vynikal službou Bohu a bližním, současně ale přitahoval pozornost svými mimořádnými obdarováními. V určitém období nesměl sloužit mše svaté, vydávat knihy ani zpovídat. V 60. letech 20. století se k němu ovšem hlásí zástupy jeho duchovních dětí a krátce po jeho smrti se rozbíhá kanonizační proces. Papež Jan Pavel II. jej blahořečil 2. května 1999 a svatořečil 16. června 2002. | Brožurka ke každému ze čtyřiceti tajemství posvátného růžence obsahuje citát z Bible a krátkou myšlenku otce Pia. Spiritualita otce Pia se vyznačuje hlubokou oddaností Panně Marii.... Brožurka ke každému ze čtyřiceti tajemství posvátného růžence obsahuje citát z Bible a krátkou myšlenku otce Pia. Spiritualita otce Pia se vyznačuje hlubokou oddaností Panně Marii. Matka Boží byla pro něj cestou, která vede k životu, cestou, která vede ke spáse. Pro otce Pia byl růženec denním chlebem. Tato jednoduchá modlitba obsahuje souhrn naší víry, je zdrojem lásky a oporou naší naděje. Brožurka ke každému ze čtyřiceti tajemství posvátného růžence obsahuje citát z Bible a krátkou myšlenku otce Pia. Spiritualita otce Pia se vyznačuje hlubokou oddaností Panně Marii. Matka Boží byla pro něj cestou, která vede k životu, cestou, která vede ke spáse. Pro otce Pia byl růženec denním chlebem. Tato jednoduchá modlitba obsahuje souhrn naší víry, je zdrojem lásky a oporou naší naděje. |